Τριάντα τέσσερα

by - Φεβρουαρίου 19, 2017


Ακαταλαβίστικη συνεχόμενη ροή ζωής.
Ίδια πρόσωπα με διαφορετικά σώματα.
Ίδιες σκέψεις μέσα σε διαφορετικά μυαλά.
Επαναλαμβανόμενη, μοιραία και αδιέξοδη.
Τριάντα τέσσερα το όριο, τριάντα τέσσερα χρόνια άλλος.
Και ξεκινάς αλλιώς, χωρίς να ενημερώσεις κανέναν.
Βλέμματα αδιάφορα αλλά και απορριμένα μαζί.
Ποτέ δεν το περίμεναν... δεν νοιάστηκαν κιόλας.
Αλλάζει η νύχτα ξαφνικά,
η θέση του δαχτυλιδιού στο χέρι.
Αλλάζει το δέρμα, αλλάζει η μυρωδιά.
Ένα μακό στης αγκαλιάς την άκρη.

Ο κόσμος πάντα θα κρέμεται από μια μια τόση δα κλωστή.
Κόψ΄την και ασ΄τον να γκρεμοτσακιστεί.
Μια απόφαση είναι...
Φορώντας εκείνο το ίδιο το δικό σου το μακό.
Εγώ θα έρθω μαζί σου...

Μαρία Νικολάου



*****

Μη ξεχάσετε να στείλετε την συμμετοχή σας στο Δρώμενο Χαϊκού μέχρι την Τετάρτη 22/2 στις 8:00 το βράδυ.


You May Also Like

14 comments

  1. Ένα μακό στης αγκαλιάς την άκρη..Και όσο σε διάβαζα σιγοτραγουδούσα "με το ίδιο μακό" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από αυτό το τραγούδι εμπνεύστηκα και από ένα μακό ξεχασμένο...
      Καλό βράδυ Κατερίνα.

      Διαγραφή
  2. Να σ' ακολουθήσω κι εγώ;;;

    Καλά να είσαι Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από μια τόση δα κλωστούλα όλα Μαράκι μου... δίκιο έχεις.
    Υ.Γ. Πολύ ωραία και η φωτογραφία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακαταλαβίστικο ο κόσμος και όμως κρέμεται από μια κλωστή...
    Πολύ ωραίο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο όμορφο!!!
    Νομίζω ότι πρέπει να του βάλουμε και άσμα που να ταιριάζει.
    Δικό σου Μαράκι μου https://www.youtube.com/watch?v=jRQaN8bxAEI
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και στην Κατερίνα είναι το τραγούδι έμπνευσης.
      Φιλιά Ματινάκι!

      Διαγραφή
  6. "Ο κόσμος πάντα θα κρέμεται από μια μια τόση δα κλωστή.
    Κόψ΄την και ασ΄τον να γκρεμοτσακιστεί.
    Μια απόφαση είναι..."

    Ίσως η πιο μεγάλη μας αλήθεια!! κι η πιο μεγάλη μας ελευθερία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.