Είναι ο κόσμος που αλλάζει; (Ιστορίες του καλοκαιριού...)

by - Αυγούστου 30, 2016


Ο κόσμος αλλάζει και αφήνει πίσω του τον Αύγουστο.
Ενσωματώνεται σε δωμάτια κρύα με ψιλά παράθυρα.
Αντιπροσωπεύεται από αδιάφορους ανθρώπους χωρίς αντίκρισμα.
Σε αμμουδιές ερημικές από χαλίκι κοφτερό, άνυδρες κι ανήλιαγες. 
Σε ομπρέλες σκισμένες και άχρωμες,
που σκεπάζουν μόνο περίπτερα και εκπεσόντα μπαλκόνια.
Σε βόλτες στο κέντρο με φουσκάλες στα ασυνήθιστα από χειμωνιάτικα παπούτσια πόδια.
Σε μύτες καμένες από τον αδυσώπητο ήλιο της πόλης.
Σε φίλους χαμένους, απογοητευμένους, χωρίς διάλειμμα, χωρίς έναν Σεπτέμβρη.
Και αναρωτιέμαι...
Είναι ο κόσμος που αλλάζει ή η σκέψη μας;
Είναι η γη που γυρίζει ή το μυαλό μας;
Φταίμε εμείς που υποδεχόμαστε το χειμώνα ή το καλοκαίρι που φεύγει;
Είναι το τέλος που έρχεται ή η αρχή που τρομάζει;


****



Είναι μια δική μου συμμετοχή στις Ιστορίες του καλοκαιριού που ρίχνουν αυλαία την Κυριακή 4/9. 
Έδωσα ακόμα λίγες μέρες διορία για όσους έχουν επιστρέψει από τις διακοπές και δεν πρόλαβαν να γράψουν.
Οπότε έχετε λίγες μέρες ακόμα για να συμμετέχετε.
Συγκεντρώνοντας όλες τις ιστορίες την Κυριακή θα γίνει μια μικρή κλήρωση με όλους τους συμμετέχοντες και θα δοθεί ένα συμβολικό δώρο.

Ιστορίες ως τώρα


Ιστορίες δικές μου


****

Ετοιμαστείτε όμως επίσης, γιατί στις 1/9 θα ξεκινήσουν οι αγαπημένες σας 25 λέξεις.


Κόντρα σε νωθρούς, άσχημους και φασιστικούς καιρούς δημιουργούμε και προσφέρουμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

Η δημιουργία είναι επανάσταση.

Φιλικά

Μαρία Νικολάου

You May Also Like

10 comments

  1. Mε έβαλες σε διλήμματα τώρα... Όμορφη η ιστορία όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α! Και εγώ που νόμιζα ότι έκανα την 3η ανάρτηση στην εκπνοή!
    Δική σου!
    http://bit.ly/2bBFQcK

    Όσο για τους προβληματισμούς σου...τι να πω; Δεν έχω προλάβει μάτια μου να σκεφτώ ή να αναρωτηθώ... μα ούτε και θα προλάβω ως την Κυριακή τουλάχιστον!
    Πάντως...καμία αρχή δεν με τρομάζει πια!

    Πολλά φιλιά Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι Αριστέα μου να είσαι δυνατή!
      Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή!

      Διαγραφή
  3. Ας μαζευτούμε σιγά - σιγά...τι καλά!!!!
    Στο ποίημα σου σκέφτηκα πολύ...

    Σε φιλώ Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια ακόμα πολύ όμορφη ιστορία σου Μαρία. Που ακροβατεί στην κόψη των συναισθημάτων. Χαρά-λύπη. Το παλιό, το καινούργιο. Οι αναμνήσεις, οι προσδοκίες. Να είσαι καλά και καλή συνέχεια καλοκαιριού θα πω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ευχή. Δεν φεύγει το καλοκαίρι αν το θέλουμε!
      Σ΄ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Απολογισμός καλοκαιριού με εύλογα τα ερωτήματα που θέτεις Μαρία μου.
    Ίσως είναι ο αποχαιρετισμός στη σύντομη παρένθεση της καθημερινότητάς μας. Ευτυχώς έχουμε εναλλαγές στις εποχές μας κι αυτό βοηθάει τη διάθεση να μην τελματώνει, να σιγοβράζει η ελπίδα και να διατηρείται η προσδοκία για έναν πιο ήπιο χειμώνα.
    Τις ευχές μου για το καλοκαίρι που απομένει μέσα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι ο κόσμος που αλλάζει, καθώς έρχεται το τέλος και η αρχή που πάντα τρομάζει!
    Πολύ τρυφερή συμμετοχή, Μαρία, με αλήθειες που μας μελαγχολούν!

    Αν σε ενδιαφέρει, θα ήθελα να συμμετέχω, μια που προλαβαίνω ίσα-ίσα, για πρώτη φορά σε δικό σου δρώμενο. Το κείμενο - ένας απλός απολογισμός καλοκαιριού - είναι το παρακάτω:

    https://stisglafkistocafe.blogspot.gr/2016/09/blog-post.html

    Καλό μήνα και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.