Το μήλο

by - Μαρτίου 23, 2016


Συνοδηγός η έλλειψη, φεύγω να βρω την χαρά.
Μα δυο μάτια γερά με κρατούν,
χαμόγελα με συντροφεύουν,
αγάπη με κυριεύει και με ξυπνά απ΄τον ύπνο.
Και έρχεται η ευτυχία να δυσκολέψει τα πάντα,
να με χαστουκίσει αλύπητα,
να μου δώσει όσα θέλω και όσα δεν ζήτησα.
Να με βάλει στο όχημα της ζωής,
το πιο όμορφο, το πιο σκληρό.
Την νύχτα να μου φωτίσει με πυγολαμπίδες. 
Μικρές μα τόσο αδυσώπητα δυνατές.
Τα μαλλιά να μου δέσει για να βλέπω.
Απ΄το ποτήρι της να μου δώσει να πιω,
την γεύση να καταλάβω του έρωτα.
Μα πάνω απ΄όλα να με τραβήξει να δω,
πως μέσα μου ζει, αυτό που πάντα αναζητούσα,
με το μήλο της Χιονάτης στην τσέπη...

Μαρία Νικολάου


You May Also Like

8 comments

  1. Μπραβο!!!!!πολυ μου αρεσε η εικονα της ευτυχιαε απο τη μια να σου δινει οσα θες κιναπο την αλλη να σε αναγκαζει να νικησεις το φοβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως όλα τα μεγάλα προστάζουν
    έτσι κι η ευτυχία θα προκαλεί
    Το κλείσιμο συναρπαστικό

    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μοιάζει και σαν υπέροχη φωτογραφία..
    Είναι που το 'χεις με την εικόνα
    κι όλα τα κάνεις πιο περιγραφικά..
    Περιμένω και την Γειτονιά σου με ενδιαφέρον ;)
    Καλό απόγευμα Μαρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειλικρινά, το λάτρεψα... μπράβο, Μαρία μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το μήλο της Χιονάτης στην τσέπη....
    Πιο ωραιο τέλος δε θα μπορούσα να φανταστώ
    Μου αρεσε παρα παρα πολυ

    Καλο τριημερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Μαρία μου!! Εξαιρετικά έδεσες το κείμενο με την φωτό σου!! Το τέλος δε, κορυφαία έμπνευση!! Σε φιλώ και καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεροχο το δικο σου μήλο Χιονατη μου !!!!!!! ετοιμη και η δικη μου Σοφιτα http://katitimou.blogspot.gr/2016/03/h.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.