Η στιγμή σας με ένα ποίημα - Μια ελπίδα (Μαρία Νικολάου)

by - Σεπτεμβρίου 20, 2015

Η αγαπημένη σας στήλη ''Η στιγμή σου σε ένα ποίημα'' ανανεώθηκε και επιστρέφει με κεντρικό άξονα εσάς. Οπότε μετατρέπεται σε ''Η στιγμή σας με ένα ποίημα'' και σας δίνει βήμα.
Θα είναι στον αέρα κάθε Κυριακή και μαζί θα νιώσουμε ελεύθεροι μέσα απ΄τους στίχους, θα μοιραστούμε ποιήματα αγαπημένα, θα μάθουμε ποιητές, θα γνωριστούμε μεταξύ μας, θα επιβεβαιώσουμε πως ζούμε στην χώρα αυτών.
Ξεκινάτε λοιπόν να στέλνετε με e-mail το δικό σας ποίημα στο asmhnio@gmail.com.
Δεν είναι ανάγκη να είστε blogger. 
Η δημιουργία σας μπορεί να είναι δημοσιευμένη ή νέα. Aν θέλετε και με παραπομπή στο blog σας.
Θα αναρτώ κάθε φορά ένα ποίημα σας, με σειρά αποστολής και έτσι κάθε φορά θα ξεκινά ένα ταξίδι γνωριμίας μέσα από τους στίχους σας, ένα όμορφο μοίρασμα σκέψεων που θα μας φέρει πιο κοντά.
Αρχίζουμε λοιπόν την εναρκτήρια ανάρτηση με ένα δικό μου παλιό ποίημα δημοσιευμένο στο blog μου ''τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια...''
Καλή μας ανάγνωση.



Μια ελπίδα.

Μια ελπίδα κρατώ την τελευταία μου στιγμή.
Μια ελπίδα ξένη και μόνη.
Που φαντάζει τόσο μακριά, μα την νιώθεις στα πόδια σου.
Την έχεις στις άκρες των δαχτύλων, 
την χαϊδεύεις, 
της μιλάς.
Και την ίδια στιγμή την ψάχνεις μίλια μακριά από τις σκέψεις σου.
Άπιαστη Ελπίδα που πάντα πεθαίνεις τελευταία,
για να κουβαλήσεις μαζί σου τον πόνο της διαδρομής...



You May Also Like

14 comments

  1. Kαλή αρχή Μαρία μου.
    Υπέροχο μπλοκ.
    Τίτλος, εμφάνιση, δομή, η όλη σκέψη υπέροχη.
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που προβάλλεις τη συλλογικότητα μέσω των ιδεών - υλοποιήσεών σου.
    Είμαι σίγουρη πως το μπλοκ αυτό θα φτάσει όσο ψηλά του αξίζει.
    Τη δική μου στήριξη θα την έχεις με πολλή αγάπη και χαρά.
    Να είσαι καλά και να έχεις μία όμορφη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία, καλορίζοκο το καινούργιο μπλόκ και συγχαρητήρια για το υπέροχο ποίημά σου, τόσο ταιριαστό με την τρέχουσα επικαιρότητα....ότι πιο κατάλληλο για τη σημερινή ημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mαρία μου,
    εύχομαι όλα να πάνε καλύτερα κι απ' ότι σκεφτόσουν.
    Η έναρξη με το δικό σου ποίημα ήταν ότι καλύτερο
    αφενός για το πολύ ωραίο ποίημα σου
    και αφετέρου για να δώσεις δύναμη
    και στους υπόλοιπους να δημιουργήσουν.
    Καλή επιτυχία και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου καλό ξεκίνημα και σε τούτο το blog σου και πάντα να μας προτείνεις ιδέες για δημιουργία.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή Μαρία μου και σε αυτήν την αγαπημένη στήλη!!! Θα σου στείλω άμεσα mail!!
    Στα ακροδάχτυλα η ελπίδα κι όπως λες τόσο άπιαστη!! Υπέροχο ποίημα!!
    να σαι καλά!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλε μολις ανακαλυψα πως εγω δεν σου ευχηθηκα τα καλοριζικα .Καλοριζικο καρδια μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.